18 Haziran 2009 Perşembe

Kübalı Müslüman Boksör Gomez Alman Boksör Klitschko'ya Meydan Okudu

Dünya Ağır Siklet Boks Şampiyonluğu'nun (WBC) altın kemeri için Almanya'da Vitali Klitschko ile karşılaşacak olan Kübalı Müslüman boksör Juan Carlos Gomez, tarihi boks maçına saatler kala Klitschko'ya meydan okudu. Göğsüne Türk bayrağı ve "Allah-u Ekber" dövmesi yaptıran Juan Carlos Gomez, tartı esnasında kendisine sözlü tacizde bulunan Ukrayna kökenli Alman boksör Vitali Klitschko'yu mutlaka yeneceğini söyledi.
"TÜRKİYE İKİNCİ VATANIM"
Antrenörlüğünü yapan eski Türk milli boksörlerinden Bülent Başer ile Arena Boks Promotion'un sahibi ve menajeri Ahmet Öner ile birlikte iyi bir ekip olduklarını belirten Gomez, Türkleri ve Türkiye'yi çok sevdiğini söyledi. Geçtiğimiz yıl Müslüman olan, göğsüne Türk bayrağı ve "Allah-u Ekber" dövmesi yazdıran Kübalı boksör Juan Carlos Gomez, ringlere de Türk ve Küba bayraklarıyla çıkarak Türk hayranlığını tüm dünyaya gösterdiğinin altını çizdi. Türk hayranı boksör Gomez, "Ben Ankara'da da dövüştüm, Türk misafirperverliğin nasıl olduğunu orada gördüm. Türkiye'ye sık sık gidiyorum. Türkiye benim artık ikinci vatanım" diye konuştu. Boks otoritelerinin zamanında kendisine şans tanımadığını belirten Gomez, "Kimse benim ağır sıklette bir unvan maçına çıkacağıma inanmadı. İlk başta Vitali bile istemedi, ama çaresiz bu isteği geri çeviremedi. Ona gününü göstereceğim" şeklinde konuştu."
AİLEME DOKUNDURMAM"Tartı esnasında Klitschko'nun kendisine karşı söylediği sözlere çok sinirlendiğini belirten Juan Carlos Gomez, "Vitali Klitschko moral bozma amacıyla devamlı çocuklarım ve ailem hakkında ileri geri konuştu. Bunlar benim tansiyonumu biraz yükseltti. Dayanamayıp onu ittim. Çünkü o anlamalıydı, karşısında bir erkek duruyor. Ben Amerikalı değilim. Bir Kübalıyım ve ona göstereceğim nasıl bir erkek olduğumu. Ben bir erkeğim ve bir erkek kendi işine konsantre olması lazım ve ailevi ilişkileri iş ortamınakarıştırmaması gerekmekteydi ve böyle konuşmalar evde kalmalıydı. Maç sonrası kendisine söyleyeceğim. Saygılı ol ve senden sonra kardeşini ringde karşıma gönder" ifadelerini kullandı.
21.03.2009

Hiç yorum yok: