18 Haziran 2009 Perşembe

Filipinli Maria Kabil'de Müslüman Oldu

Afganistan'da çalışan Maria adlı Filipinli Hristiyan, hidayete ererek başkent Kabil'in Vezir Ekberhan camisinde Müslümanlığa geçti.Kabil'de bir inşaat şirketinde idari işlere bakan ve çalıştığı şirketin sahibi ve eşinden etkilenerek Müslüman olan Maria, "Ayşe" adını aldı.Filipinli Müslüman bir arkadaşı olduğunu, arkadaşından ve çalıştığı şirketin sahibinin ailesinden Müslümanlık hakkında bilgiler aldığını, 2002 yılından bu yana Müslümanlık hakkında araştırmalar yaptığını belirten Maria, "Hristiyanlıkta Hazreti Meryem'in kapanışını hep sorguluyordum, kafamda birçok soru vardı. Hazreti İsa'nın neden Araplar gibi giyindiğini sorguluyordum. Müslümanların neden içki içmediğini, Müslümanların dünya dışında bir varlığa neden inandığını sorguluyordum. Sonunda kararımı verdim vekelime-i şehadet getirerek Müslüman oldum. Bana bu konuda yardım edenlere teşekkür ederim" diye konuştu.Ailesinin Hristiyan olduğunu belirten Maria, "Annem Müslüman olduğumu ilk duyduğunda çok şaşırdı. Tepki gösterdi. Ama ben kendimi çok mutlu, rahat ve huzurlu hissediyorum. Ailem dahil herkesi Müslümanlık hakkında bilgilendireceğim. Gayrimüslimler kendilerini dine yakın hissediyor ancak kendi kalıpları içinde olduklarından Müslüman olamıyorlar. Onlar için de Allah'a dua ediyorum. Müslümanlığa geçmeden önce kapalı değildim, Müslüman olduktan sonra kapandım" ifadelerini kullandı.
27.02.2009

Hiç yorum yok: