30 Haziran 2009 Salı

Amerikalı Martha, Müzeyyen oldu



İslamiyeti seçerek "Müzeyyen" adını alan Amerikalı Martha Cardyn Hall, "6 yıl önce dinlediğim ezandan etkilendim ve Müslüman olmaya karar verdim" dedi

FETHİYE - Amerikalı Martha Cardyn Hall, Fethiye Müftülüğünde düzenlenen törenle Müslüman oldu. Hall, "6 yıl önce dinlediğim ezandan etkilendim ve Müslüman olmaya karar verdim" dedi.
Fethiye Müftüsü Ertuğrul Koyuncu, Kelime-i Şahadet getirerek Müslüman olan Hall’a (52), İngilizce Kur’an-ı Kerim ve ihtida belgesi verdi.
Törende vaiz Ahmet Karagöz Kur-an-ı Kerim okudu, Müftü Ertuğrul Koyuncu da dua etti.
Fethiye’ye 14 yıl önce yerleştiğini belirten Hall, 6 yıl önce dinlediği ezandan etkilendiğini ve Müslüman olmaya karar verdiğini söyledi.
Müzeyyen adını alan Martha Cardyn Hall, "Müftü Ertuğrul Koyuncu’nun hediye ettiği İngilizce Kur-an’ı Kerim’i en kısa sürede okuyacağım ve İslam’ın şartlarını en iyi şekilde yerine getireceğim. Müslümanlığı en iyi şekilde yaşamak istiyorum" dedi


08/07/2008

Hiç yorum yok: