16 Ağustos 2011 Salı

İngiliz hemşire Müslüman oldu.


'İslamofobi'yi (İslam korkusu) Türkiye'de yenen İngiliz hemşire, kelime-i şehadet getirerek Müslüman oldu. 2 yıldır Antalya'nın Manavgat ilçesinde yaşayan Carol Phyllis Godfray, Manavgat Müftülüğü'de düzenlenen ihtida (din değişitirme) töreniyle İslam dinini seçti. Godfray, Ayşe ismini aldı.

Manavgat Müftüsü Halil Taş ile vaize eşi Fedan Taş, Müslüman olan Godfray'a İngilizce Kur'an, İslam ilmihali ve hatim CD'si hediye etti. Hemşire Godfray, İslam dinini hiç kimsenin baskısı altında kalmadan kendi hür iradesiyle seçtiğini söyledi. Godfray, "11 Eylül sonrası oluşan 'İslamofobi'yi Türkiye'de yendim. Türk dostlarım sayesinde gerçek anlamda İslam dinini öğrenince bize empoze edilen korkuları yendim. Türk komşu ve arkadaş çevremde gerçek İslam kardeşliği ve sevgisini gördüm. Yeni dinimi yakından tanıyınca İslamofobinin yersiz olduğunu gördüm ve Müslüman olmaya karar verdim. Müslüman olduğum için çok mutlu ve huzurluyum." diye konuştu. Godftay'ı tebrik eden Müftü Taş, Müslüman olan birinin geçmiş bütün günahlarının affedileceğini ve annesinden yeni doğmuş gibi tertemiz olacağını kaydetti.

28 Nisan 2011

http://www.moralhaber.net/guncel/ingiliz-hemsire-musluman-oldu-1/

Hiç yorum yok: