15 Ağustos 2011 Pazartesi

HRİSTİYAN MÜLTECİ MÜSLÜMAN OLDU


ESKİŞEHİR - Eskişehir'de yaşayan Hristiyan mülteci Paul Osagıoduwa (35) düzenlenen törenle Müslüman oldu.Eskişehir Müftülüğünde düzenlenen törenle Müslüman olan Osagıoduwa, Türkiye'de herkesin yardımsever olduğunu belirterek, bu yüzden İslam dinini seçtiğini kaydetti.Ailesinin Ruanda'da olduğunu ifade eden Osagıoduwa, Türkiye'de çalışma iznini alması durumunda ailesini de Türkiye'ye getireceğini ve onların da Müslüman olacağını bildirdi.Türkiye'de kendisine çok iyi davranıldığını belirten Osagıoduwa, şöyle konuştu:

''İslam dini yer yüzündeki en iyi din. Hristiyanlar bizi dışlıyor ama Müslümanlara hep bana sahip çıktı. Karnımı doyurdular, üstümü giydirdiler. Nereye gitsem bir şeyler ikram ettiler. Müslüman olmaktan son derece mutluyum. Bundan sonra İsmimin de Muhammet olmasını istiyorum. Benim asıl mesleğim terziliktir. Türkiye'de mesleğimi devam ettirmek istiyorum. Ayrıca boks sporuyla da ilgileniyorum.''

Eskişehir Müftü vekili Selami Bağcı da Kutlu Doğum Haftası'nda kendilerine Müslüman olmak için başvuran Osagıoduwa'ya yardımcı olmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade etti.Konuşmaların ardından Osagıoduwa, Kelime-i Şehadet getirerek Müslüman oldu.Tören sonunda Bağcı, Osagıoduwa'ya Kuran-ı Kerim ve ihtida belgesi verdi.

13 Nisan 2011 Çarşamba -- 18:08:00

http://www.portal26.com/haber/4363/hristiyan-multeci-musluman-oldu.html

Hiç yorum yok: