26 Ekim 2010 Salı

Tony Blair’in baldızı Müslüman oldu


Britanya’nın eski Başbakanı Tony Blair’in eşinin kızkardeşi Lauren Booth Müslüman oldu. İngiliz Daily Mail gazetesi, 43 yaşındaki gazeteci ve yayıncı Booth’un, ‘evden çıkarken başörtüsü taktığını, beş vakit namaz kıldığını ve zaman zaman oturduğu bölgedeki camiye gittiğini söylediğini’ yazdı. Habere göre, altı hafta önce Hz. Fatıma Masume’nin İran’ın Kum şehrindeki türbesini ziyaret ettikten sonra Müslüman olmaya karar veren Cherie Blair’in kızkardeşi Lauren Booth, “Bir salı günü akşamüstüydü, oturdum ve ruhani bir şey hissettim, çok büyük mutluluk duydum” dedi.

İngiltere’ye döner dönmez Müslüman olmaya karar veren Booth ayrıca, artık domuz eti yemediğini, alkol almadığını ve hergün Kur’an-ı Kerim okuduğunu söyledi. Burka ya da çarşaf giyip giymeyeceği konusunda ise Booth, “Ruhani yolculuğumun beni nereye götüreceğini kim bilebilir ki” dedi.

İran’ı ziyaretinden önce de İslamiyete sempati duyduğunu ifade eden Booth, İran’ın İngilizce yayın yapan haber kanalı Press TV için çalışıyor. Booth, 2008’de 46 aktivistle birlikte Gazze’ye gitmiş, 2006’da İngiliz ITV kanalında yayınlanan bir yarışma programına katılarak buradan aldığı parayı Filistin’e yardım eden bir kuruluşa bağışlamıştı

25.10.2010

http://www.taraf.com.tr/haber/tony-blair-in-baldizi-musluman-oldu.htm.

Hiç yorum yok: