29 Ekim 2010 Cuma

Amerikalı yazar Müslüman oldu


Bugün Gazetesi




Amerika uyruklu Hristiyan gazeteci-yazar Müslüman oldu.

Amerika Birleşik Devletleri(ABD) uyruklu Hristiyan gazeteci-yazar Razinah M. Rahman(65), Antalya'nın Manavgat ilçesi Manavgat Müftülüğü'nde yapılan din değiştirme töreniyle Müslüman oldu. Manavgat Müftüsü Halil Taş'ın huzurunda kelime-i şahadet getiren ABD'li gazeteci-yazar Ayşe ismini aldı.

Müftü Halil Taş ile vaize eşi Fedan Taş, İslam dinini seçen Razinah M. Rahman'ı tebrik ederek İngilizce Kur'an-ı Kerim ile İslam İlmihali kitabını hediye etti. Müslüman olmayı kendi gönül rızasıyla kabul ettiğini belirten Rahman, yeni dinini seçmesinde hiç kimsenin telkinin olmadığını söyledi. Rahman, "İslam dinini kendi gönül rızamla seçtim. 5 yıldır İslam diniyle ilgili araştırma yapıyordum. İslam dinini araştırdıkça Müslümanlığa karşı ilgi ve alakam arttı. İngilizce olarak Kur'an-ı bir defa baştan sona okudum. İçindeki ilahi mesajlar beni çok etkiledi. Huzur buldum. İslamiyet'in benim dünya görüşüme ve hayat ilkelerime uygun olduğuna inandığım için Müslüman olmaya karar verdim. Kelime-i şahadet getirerek huzura erdim." diye konuştu.

Müftü Taş da Müslüman olmuş birinin geçmiş günahları affolunarak annesinden yeni doğmuş bir bebek gibi tertemiz olacağını söyledi.

Öte yandan Manavgat Müftülüğü'nde 46 yıllık süre içinde 116 gayri Müslim İslam dinini seçti. Bunun 20'si ise 2009 yılında Müslüman oldu. 2010 yılı 12 Şubat tarihi itibariyle ise ilçede 2 yabancı İslam'la şereflendi.


13 Şubat 2010 Cumartesi


http://www.bugun.com.tr/haber-detay/92971-amerikali-yazar-musluman-oldu-haberi.aspx

Hiç yorum yok: