10 Haziran 2010 Perşembe

Saldırıdan sonra müslüman oldu

Saldırıdan sonra müslüman oldu

İsrailli ünlü aktivist, gemi saldırısının ardından müslüman oldu. Müslüman olan Tali Fahima, ilk duygularını anlattı.

Tali Fahima, 34 yaşında İsrailli bir aktivist.
İsrailli bir yahudi olmasına rağmen yıllarca İsrail işgalini protesto etti.
Filistinlilere o kadar yakındı ki; İsrail onu eylemlerinden dolayı 3 yıl hapse mahkum etti.

Fahima o günleri, "ben yıllardır Filistin halkının yanında yer aldım. Bundan sonra da onların yanında olmaya devam edeceğim çünkü onların toprakları işgal altında ben ise İsrail'in bu işgalini kabul edemiyorum" diye anlatıyor.

Yardım gemilerine yapılan kanlı saldırı Fahima'yı derinden etkiledi. Saldırının ardından hayatının en önemli kararını verdi. Hidayete eren genç kadın müslüman oldu...

İsrail gazetelerinin eski fotoğrafları ile müslüman olduktan sonra başörtülü halde fotoğraflarını yan yana koyarak 'böyleydi böyle oldu' diye haber yaptığı Fahima, Gazze'ye giden gemilere yapılan saldırıdan etkilenerek müslüman olduğunu anlattı.

Fahima, "Gazze'deki insanlık dramına sessiz kalamazdım. Türkiye'den gelen gemiler ve onlara yapılan kanlı saldırı benim bu duyarlılığımı iyice arttırdı. İslamiyet hakkında zaten geniş bilgim vardı, islamiyete uzak değildim, çünkü yıllardır islam coğrafyasında yani Filistin topraklarında yaşıyorum. İsrail'in son saldırısının ardından artık zamanı geldi dedim ve çoktandır olması gerekeni yaparak müslüman oldum." diye konuştu.

Foto Galeri: Saldırıdan sonra müslüman oldu

Tali Fahima; Kudüs yakınlarındaki bir camiye giderek; İslami Hareket Lideri Şeyh Raed Salah'ın huzurunda kelimei şehadet getirdi...Başını da örten müslüman aktivist; islamiyeti seçtikten sonra ilk söz olarak "şimdi daha huzurluyum" dedi...

Müslüman aktivist hidayete ermesinde Filistinli lider Şeyh Raed Salah'ın da büyük etkisinin olduğunu söyleyerek "Şeyh Raed Salah benim kalbimin kapılarını açtı, islamla birlikte daha mutlu ve daha huzur dolu oldum ben islamiyete zaten yaratıcının adıyla girdim bu huzuru içimde hissedebiliyorum" diye konuştu.

Batı Şeria'da İbranice öğretmenliği yapan ünlü aktivist Tali Fahima; Türkiye'ye teşekkür ediyor ve direnişe devam diyerek, Türkiye'nin bu onurlu duruşundan gurur duydum. Bu İsrail işgaline ve Siyonist rejime karşı insanlığın haykırışydı, bunu Türk halkının göstermesi bize ayrı bir haz verdi bundan sonra direnişe hep birlikte devam edeceğiz" dedi. (Sabah)

URL: http://www.stargazete.com/dunya/saldiridan-sonra-musluman-oldu-268647.htm Tarih: 10 Haziran 2010 Perşembe, 13:03

Hiç yorum yok: