31 Ekim 2009 Cumartesi

Fransa’dan Amasya’ya geldi, gezdi, gördü, araştırdı, sevdi ve nihayetinde Müslüman oldu. Fransız vatandaşı Marc Bernard Fagot, artık müslüman. İsmi de kendi isteği üzerine Halil İbrahim olarak değiştirildi

Turistik bir gezi için amasyaya gelip burada 3 aydır bulunan 55 yaşında 32 yıllık Latince öğretmeni Fransız vatandaşı Marc Bernard Fagot Hıristiyanlıktan Müslümanlığa geçti.

Fransız vatandaşı Marc Bernard Fagot Amasya il müftüğüne müracaat ederek kendi rızası ile bilerek, severek ve isteyerek İslamiyeti seçmek istediğini Müslüman olmak istediğini belirtmesi üzerine Amasya il müftülüğünde dini merasim yapılarak şahitlerin huzurunda Müslümanlığa geçti. Amasya il müftülüğünde basına kapalı gerçekleştirilen dini merasimin ardından Müslümanlığa gecip Marc Bernard Fagot olan ismini Halil İbrahim olarak değiştiren fagot :” bugüne kadar ismim Marco idi. Artık Halil İbrahim’dir. Uzun zamandır müslüman olmak istiyordum. Bundan böyle tüm Müslümanlar benim kardeşimdir. Çok mutluyum. Çok yere gittim. Budizmi gördüm, Hıristiyanlığı da gördüm ama en cana yakın din Müslümanlık oldu, ezan ve Kuran-ı Kerim beni heyecanlandırıyor. Kuran’ı ve İslamı seviyorum. Bu yıl zaman olmadığı için hacca gidemedim ama gelecek yıl gitmek istiyorum. Bu zamana kadar alkol alıyordum bundan sonra almayacağım.” Dedi. Daha sonra Amasya il müftüsü selami emen tarafından Müslümanlığı seçen Halil İbrahim’e hurma, zemzem suyu, kuranı kerim, kuranı kerim ilmihali ve Müslümanlığa gecişin resmi belgesi ihtida belgesi verildi.

http://www.suluovagazetesi.com/haber_oku.asp?haber=2259

11 Ağustos 2008

Hiç yorum yok: