13 Haziran 2009 Cumartesi

Belçikalı genç kız Müslüman oldu

6 ay önce Belçika’da tanıştığı Nevşehirli Türker Hamarat isimli gençten etkilendiğini söyleyen Emine Brigitte (30), "Belçika’nın Soignies Kenti’nde özel bir şirkette muhasebeci olarak görev yapıyorum. 6 ay önce tanıştığım Türker Hamarat ile İslamiyet’i tanıma imkanı buldum.
Belçika’da iken herhangi bir dine mensup değildim, Allah’a o zamandan beri inanıyorum ama herhangi bir dini için tercih etmiş değildim. Ailemin de herhangi bir dini yok. Türker ile tanıştıktan sonra onunda Müslüman olması nedeniyle İslamiyet’i seçmeye karar verdim. Kısa zamanda İslam’ın gereklerini yerine getirmeye çaba harcayacağım" dedi.
Nevşehir İl Müftüsü Yaşar Yaprak tarafından ihtida belgesi verilen ve Emine ismini alan Vandenbrance Brigitte isimli Belçikalı genç bayana, daha sonra Fransızca İslami eserler hediye edildi.
http://www.kenthaber.com
Yayın Tarihi : 12 Ağustos 2004 Perşembe

Hiç yorum yok: