3 Mayıs 2009 Pazar

Alman mühendis, Müslüman oldu

Hukuk fakültesi mezunu aynı zamanda bilgisayar mühendisi olan Andrias Meyer(45), Kaş Müftülüğü`ne gelerek Müslüman olmak istediğini bildirdi. Mayer, müftülükte yapılan programla müftü Şükrü Şükür`ün huzurunda kelime-i şehadet getirerek Müslüman oldu. Mayer, Müslüman olduktan sonra Hüseyin ismini aldı. Mayer`e İslam hakkında bilgi veren Müftü Şükür, `Kur`an-ı Kerim bizlere Allah`ın emir ve yasaklarını anlatır. Kur`an ayet ve sure şeklinde inerek, 23 yılda tamamlanmıştır. 114 sureden ve 6 bin 666 ayetten oluşmaktadır. Her Peygamberin bir mucizesi vardır. Bizim Peygamberimiz Hz. Muhammed`in en önemli mucizesi ezelden ebede kadar hiç değiştirilemeyecek ve değişmeyecek olan Kur`an-ı Kerim`dir.` dedi.
Müslüman olduktan sonra Hüseyin ismini alan Mayer ise verdiği karardan dolayı çok mutlu ve huzurlu olduğunu dile getirdi. Müslüman olduğu için kendisini çok şanslı olarak gören Mayer, `Almanya`da çok değerli Müslüman arkadaşlarla beraber oldum. Onlar sayesinde İslam dinini tanıdım ve araştırdım. Sonunda İslamiyet `i seçerek, Müslüman olmaya karar verdim. İslam dinini seçip Müslüman olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum ve çok mutluyum.` diye konuştu.
Program sonunda Müftü Şükrü Şükür tarafından Müslümanlığı seçen Alman Müslümana belge verildi ve Kur`an-ı Kerim hediye edildi.
2006-10-21 Haber7

Hiç yorum yok: