13 Eylül 2008 Cumartesi

Moldovalı gençler, İslam’ı seçti


Dünyanın her yerinde insanlar akın akın İslam’a koşuyor. Hak din olan İslam’ı seçen Moldovalı gençler, Müslüman oldular ve İslam’la şereflendiler. Müslümanlığı seçerek Ali (Andrei) ve Nisanur (Valentina) isimlerini alan iki genç Müslüman oldu. Ali (25) ve teyzesi Nisanur (32) beş yıldır Türkiye de yaşadıklarını ve çevrelerindeki insanlardan etkilenerek Müslümanlığı seçtiklerini ifade ettiler. Nisanur, Müslüman oluş sürecini şöyle anlattı: “Şadiye Furkan Demirtaş ile tanıştıktan sonra Müslümanlık ve Hıristiyanlık dinleri ile ilgili sohbet ettik. İslamiyet’in adil ve doğru olduğunu görünce işte aradığımız din bu dedim ve hemen kabul ettim.”Huzura erdik Nisanur, “İslamiyet’i biz çok zor şartları olan bir din olarak biliyorduk. Bizim oralarda olan Kur’an’ı Kerimler eksik burada okuduğum kitap çok anlaşılır ve kabul edilir şekilde. Gerçek İslam insanlara anlatılsa çok kişi İslam’ı seçer. Gençler bir boşlukta ve arayış içerisindeler. Eğer gerçek İslam’ı birileri onlara anlatsa çoğu İslam’ı kabul eder” dedi. Beş yıldır Türkiye de olduğunu söyleyen Ali de, “Moldova’da ve Türkiye’deki insanların yaşantısını gördüm ‘Siz Allah’a ne kadar yakın iseniz Allah da sizi o nisbette koruyor’ bunu görünce İslamiyet’i seçtim. Abdest alınca rahatlıyorum. Sünnet oldum ve adımı değiştirdim. Artık çok huzurluyum. Bütün tanıdıklarıma İslamiyet’i anlatacağım” ifadelerini kullandı.


Milli Gazete


25.03.2006

Hiç yorum yok: