29 Eylül 2008 Pazartesi

İhtida (Müslüman olma) merasimi...

Ahmet Yesevi Üniversitesi´nin “Dintanu” bölümü öğretim görevlisi Abdullah Özbey, sevinç içinde odama geldi. Önüme koyduğu kâğıtta şöyle yazıyordu: 28.11.2005 Pazartesi TURAN Oteli Psikolojik Danışmanlık Bürosu İhtida (Müslüman olma) merasimi Bismillahirrahmanirahim Çimkentli Rus kızı Yuliya Kurşeva arkadaşı Janat Ahmetkızı ile birlikte ofisimize geldiler. Yuliye Kurşeva’nın Müslüman olmak istediğini bildirdiler. Ben de Allah’ın huzurunda, benim ve Janat’ın şahitliğinde imanın şartlarını ve İslam’ın şartlarını birkaç defa anlattım. Sonunda Yuliya Kurşeva benimle birlikte Kelime-i Şahadet getirmek suretiyle Müslüman oldu. Adını Hülya koyduk, Allah mübarek eylesin. İmzalar: Şahit: Abdullah Özbey - Psikolojik Danışman, Ahmet Yesevi Üniversitesi öğretim üyesi. Şahit: Janat Ahmetkızı Uluslararası İlişkiler 1. sınıf öğrencisi. Müslüman olan; Yuliya (Hülya) Kurşeva, Uluslararası İlişkiler 1. sınıf öğrencisi. Belgenin altında Kazak Türkçesi´nden ve Rusça’dan açıklamalar var. Sonra yeniden şahitlerin ve Hülya’nın imzaları...
Namık Kemal Zeybek
aygazete/08.12.2005

Hiç yorum yok: