7 Eylül 2008 Pazar

Ezan'dan etkilendi Müslüman oldu

Amasya'ya gezmek için gelen Fransız turist Marc Bernad Fagot (55), ezan sesinden etkilenerek Müslüman oldu.Yaklaşık 3 ay önce Amasya'ya gelen Fransız turist Marc Bernad Fagot, Amasya Müftülüğü'nde düzenlenen ihtida töreniyle Müslümanlığı kabul etti.Amasya Müftüsü Selami Emen, Müslüman olan Fagot'u kutlayarak, kendisine Kuran ve dinsel kitaplar verdi.Halil İbrahim adını alan Marc Bernad Fagot, ''Bugüne kadar Marc'tım ama bundan sonra Halil İbrahim oldum. Uzun süredir Müslüman olmayı istiyordum. Birçok Müslüman ülke gezdim. İnsanları cana yakın ve sıcakkanlı. Kendimi bu ülkelerde hem güvende hem de mutlu hissettim. Amasya'da duyduğum ezan sesinden ve okunan Kuran'dan çok etkilendim. Bu nedenle Müslüman oldum'' dedi.Ülkesinde Latince öğretmenliği yaptığını belirten Fagot, uzun yıllar önce geçirdiği bir rahatsızlık nedeniyle sünnet olduğunu da kaydetti.
Samanyolu haber 11.Ağustos.2008 19:08:38

Hiç yorum yok: